Monday, March 14, 2011

Jatuh la Plakkkk huhuhu!!

Salam isnin yang harmoni buat semuer!!
Hujung minggu semalam dan kelmarin aku agak sibuk memenuhi undangan majlis perkahwinan tapi ader satu yang agak sedey skit nak criter. Semalam ke majlis kenduri kawen junior aku kat poly dulu,si Anne (dah kawen dah ko anne) kat sendayan. Alkisah aku sampai umah pengantin kul 13.30pm so memang tengah sedang elok bonarlah nak ngap n ngup sambil tgk pengantin... turun jer kerete yang di parkir agak hampir dengan khemah,aku hulur kaki kanan,pastu diikuti kaki kiri pastu sedar2 aku dah jatuh melutut!! Aduh sakitnyer,biler bangun terus tengok sekeliling,ader tetamu jemputan yang perasan aku jatuh!! sadis...malu2...

Biler bangun jer raser sakit tambah pedih kat lutut,ruper-rupernyer kepala lutut aku cedera!!!! hahaha mujur plak baju kurung tak koyak!! kuk koyak mmg wajib tak turun keter lah aku pastu!!

Hadoiiiii penangan Anne nyer pasal,dah lah kad jemputan dier kena denda...tak pasal2 ambik kat pejabat pos!!! memang bertuah punyer budak Anne nih!!

Oklah... hari ni menu makan tengah hari sup tulang ngan masak cili api yam kampung!! pak lang leman dah tutup kedai,tak pasal2 pi kota plak... bertuah punyer ayam!!

Oklah nak stop entry kali nih...
Nak sambung masak...(xdan nak upload masak)..

Salam penuh kebahagiaan buat sumer!! mUUUUahhhhh

No comments: