Friday, March 11, 2011

CuTi.SekOlaH DahHhhhh...

Errrmmm entry kali nih nak ngomel skit bab cuti sekolah. yang best sbb dapat jumpa my 3 little princess yg on the way coming home from Ganu...hehe dah 3bulan tak jumpa since school holiday disember lps!! Along@Abang cakap dier pun balik gak this weekend,haa jgn luper bwk blk nabila & nabiha so sure lagi kecoh la kat umah aku weekend nih tapi takper sekali sekala berkumpul ramai2. Nak buat BBQ tak sempat sbb sibok kenduri kawen kat umah Wan Achu...


Macam2 dah plan cuti sekolah nih dan yg pastinyer sumer agenda tu menjurus ke aktiviti dapur dapuran... hehe masak n makan ler per lagi. Mak plan rabu nak buat lemang,aku plan selasa nak BBQ ayam...Achu nak pi beli jagung kat PPK so bley pesta jagung kat umah.. Hmmm syoknyer makan makan makan...tu lah aktiviti wajib biler cuti sek tiber!!
Tak tau la family org lain macam maner tp famili aku mcm tulah meraikan cuti sekolah..sbb tulah kot mak suruh sumer anak eh jadi cikgu sbb biler cuti sekolah sumer dpt berkumpul. Tu belum bab nak wat kenduri kawen,tiap2 malam bersidang sampai kul 12tgh malam.... Parah tul..

Hmm Alhamdulillah pada tahap ni aku dapat melepaskan segala bebanan perasaan yang aku tanggung dulu hehe eh ni (out of topic nih).... konon lah kot dapat luper!! Tulah kan hidup nih penuh rencana Allah yang terindah...


Oklah tak tau nak ngomong aper lagi..agak eh sbb cuaca sejuk so otak aku pun agak2 beku sket..So selamat bercuti buat sumer guru n student2 termasuk Xstudent2 aku yang aku cyg cangat!! Sayer (fuuh ayat power nih) doakan awak sumer dapat result cemerlang dlm SPM 2010 (terutama 2 subjek yg sayer ajar).... haah ek aku sorang jer yg ajar 2 subjek patut arr raser mcm nak terjun bangunan tahun lps!! kwang kwang..

Oklah nak stop entry kali nih... kepada korang sumer.. semoga bahagia slalu n jgn luper maser nak gosok gigi pagi2 kena senyum!! hehe Daaaaaaaaaaaaaa

No comments: