Saturday, April 20, 2013

Obsesi ku...

Buku oh buku...
bila pikir pikir balik
ape sal la aku biar jer blog aku ni bersawang
malas na nak tulis aper - aper
bila dok mengemas library kesayangan aku tadi
tetiber terfikir plak..
naper tak aku buat segmen review buku
terutama buku - buku yang aku suka baca
hmmmm
menarik - menarik..
hehe
jadi..
sebagai permulaan
aku nak cerita pasal si dia
Dia.... ?
siapa tu??
alah si Dia lah..
Siapa??
entah bagaimana
masa tu dalam tahun 2004
aku dok belek satu majalah
membaca satu ruangan
eh biar betul..
lontaran idea
gaya bahasa..
jatuh cinta pandang pertama..
eh eh eh bukan pandang lah
jatuh cinta membaca kali pertama
siapa dia ni?
Faisal Tehrani
aku simpan lagi majalah tu
masa tu masih di Universiti
sejak itu aku berazam
bila dah kerja nanti nak beli buku-buku beliau..
owhhh tidak...
Akhirnya
walaupun belum dapat beli kesemuanya
namun usaha tetap diusahakan
biarpun agak sukar nak dapatkan buku beliau disini

ni sebahagian dari buku beliau
yang berjaya aku dapatkan..
kebanyakkannya aku beli masa berkunjung di pesta buku PWTC
........
banyak lagi nak cerita ni..
satu persatu yer..
........
siapa lagi penulis yang aku suka ??
hmmm
ni semua huda punya pasal..
aku jatuh cinta
dengan siapa ?
Laksamana Sunan..


Tengok cover depan pun dah tahu kan..
cerita epik terhebat yang pernah aku baca
oklah..
Insyaallah lepas ni aku akan rajin - rajinkan diri
review buku
yang best2
yang ada dalam library aku


Nak pinjam...
berat sikit kot..
aku dah serik
akak aku yang suka bagi pinjam novel kat kawan2 dia
banyak keluar tak banyak yang balik
rugi2..
..............................................

Sampai ketemu lagi kalian

No comments: