Monday, March 7, 2011

kak long...jangan luper "log out" !!

Salam buat semua.... semoga pagi isnin ini membawa sejuta kebahagiaan buat semuer!! ecehceh mcm ramai jer bacer blog aku nihhh
Entry kali nih nak celoteh pasal anak buah aku yang teramatlah banyak songeh ni ha... cerdik nyer minah sorang nih lain macam,hidup dier penuh dengan raser ingin tahu dan pelbagai pertanyaan dan soalan yang berlegar-legar diminda si budak kecik nih!!
Al kisah satu malam,mak dier@kakak aku kena pegi sekolah sbb ader kelas tambahan,abah budak2 ni plak dah seminggu outstation kat kuantan so terpaksalah tinggalkan diaorang bertiga nih kat rumah dengan pesanan "mak bagi bukak komputer tapi jangan bukak facebook". Diorang bertiga nih pun jawab "ok mak"...
Kakak aku balik rumah sekitar pukul 11 malam tengok semua dah terbungkang tido so aper lagi kejutkan semua masuk bilik... tengah kakak aku dok melayan mata yang taknak lelap sekitar hampir pukul 1 pagi tu...tiber2 si adik@syakila bangun terus duduk pastu cakap "kak long,jangan lupa logout" (mengigau ler aper lagi)..kui kui kui yang best akak aku ni siap jawab lagi "dah logout,dah bley tido dah"... hehehe pecah rahsia diorang bukak facebook kat umah!! nak sambung skit,mlm kelmarin pun adik aku mengigau,aku kejut dier suruh masuk bilik,cerekarama dah habis,dier bley jawab"beraper ringgit nak bayar?" hahaha aper lagi gelak sakan aku!!
ok sambung balik ceriter pasal syakila comey..
Pagi besoknyer dalam kereta on the way ke sekolah,kakak aku bersuara... mak tahu kaklong,kakngah dengan adik bukak facebook malam tadi kan... haa tulah Allah nak tunjuk kat mak... yang si adik palk menjawab "huiish tererlah mak,mak boleh tahu... adik guna sekejap jer malam tadi,kaklong dengan kakngah yang lamer"... haaa kan dah pecah rahsia...
Aduhai perihal anak2 buah aku memanglah menggelikan hati... tu tak masuk lagi ceriter bab nabila,nabihan dan se kecik danish....
Oklah entry kali ni..
Opps doakan aku dapat masuk DPLI untuk tahun nih.... Amin

Oklah buat korang semua... semoga bahagia selalu....!!!

1 comment:

MamaMaira said...
This comment has been removed by a blog administrator.