Monday, March 21, 2011

Rangkuman seminggu

Alhamdulillah cuti sekolah berakhir sudah... yang pasti agendanya makan...borak...makan...masak...tido...makan... raser seminggu macam sehari ajer kerana segalanya berjalan teramatlah pantas. Satu yang my three little princess suker adalah pakai inai..


Dan yang paling menggelikan hati bila adik komen mak eh pakaikan inai dier tak cantik... bertuah betul si kecik nih,sampai bisik2 kat telinga makngah eh dengan ayat "angah kalau nak pakai inai,jangan bagi mak pakaikan tau,mak pakaikan inai adik tak shantik!" adoii gelak bosar kakak aku...


gambar sebelah hasil inai adik yang warna oren setelah aku penat pujuk tunggu kering baru boleh bukak... adik punyer boring sampai nyanyi2 lagu padahal jam menunjukkan 23.30malam... cian manja mummy nih... adik ni name jer adik tapi bab permintaan,dialah yang paling demand,dialah yang paling bijak bercakap!! siap sound2 lagi tau..

Yang ni plak kaki saperlah yang sesat... nak gak letak inai... dah bau2 nasi minyak jer nih...


Lagi satu agenda wajib cuti sekolah adalah menjamu selera dengan hasil buatan sendiri iaitu lomang!! yummy yummy tapi yang seriknyer bab nak jaga api..


Agenda lain yang termuat semasa meraikan cuti sekolah ialah sesi santapan nasi Arab Damsyik... fuuh memang best!! aku dengan adik aku beli kat Ampangan..syiok nasi arab Damsyik neh!! Harga berpatutan hanya RM8 seorang (tlg promote)


Lokasi eh memang senang nak cari,kalu dari seremban lah kan...lepas jer pusat dakwah paroi,jalan menuju senawang... Konsep restoran syiok konsep ala arab yang tak beraper kearaban tapi mmg ok sangat. Lagipun rumah dijadikan restoran memang cantik lah tu!! So pasni aku dah ader tempat nak makan best kat seremban nih (dulu tercari-cari tempat nak makan,last2 makan kat food court JJ jer) anak tuan kedai ni student adik aku,kuk maser aku pegi tu adik aku jumpa student dier,mmg harus aku mintak diskaun ! hehehe cerdik tul cikgu nih..


Oklah... tak sabar tunggu school holidays bulan jun nanti hehe skali nak celebrate besday aku ngan achu......... yeay potong kek time!!

oklah sekian untuk entry kali nih...

Selamat berkasih sayang buat anda (yang halal dalam islam jer tau) pakwe makwe bley berambus ek!!... tak yah lah couple2 nih..aku cukup tak suker!! Islam tak suruh,so tak payah buat lah adik2 sayang.. adik-adikku insyaallah Boleh..

No comments: