Monday, March 21, 2011

suker punyer pasal...

Salam kemuliaan isnin buat semuer...eceh ceh ceh suker2 jer aku nih kan!! oklah entry kali nih nak ngomel or the best word is nak share dengan korang sumer pasal habit aku yang satu nih iaitu membaca... aku nih teramatlah minatnyer dengan hasil karya DR Faisal Tehrani.

Tak tahu,mungkin kerana karya beliau sarat dengan mesej tersurat dan tersirat malah pengajaran dan pembelajaran. Bukan baru sekarang aku kenal Dr FT nih,since aku zaman U lagi tapi maser tuh tak terfikir pun nak mendekati dengan lebih dekat,tapi sekarang dengan sumer di hujung jari...hehe akulah pembaca setia blog FT disamping rela berhabis duit semata mata nak beli novel FT. Betul,tak tipu...


ader sekali tu aku memang terlupa yang dalam purse cuma ader RM20++ pastu gatal pi pesta buku kecil-kecilan oleh pakcik popular maka ternampak olehku koleksi novel FT yang masih belum jadi ahli keluarga aku maka aku pun mengendeng kat adik aku... huhuhu dengan bangganyer tunjuk kat akak aku yang aku beli novel FT sekali 3...!! akak aku bley jawab,ape yang bestnyer?...sadis tul..hehe aku jawab balik,tak tercapai dek akal mu!!!


Memangler dahsyat manusia nih biler dah minat sesuatu. Dulu mase zaman sekolah (zaman melayan MR CAT) aku memang teramat suker kumpul pembalut buku mickey mouse...sampai satu ketika aku bley hafal hampir semua koleksi pembalut buku mickey mouse!! tapi aper dah jadi dengan mender tu semuer? kucing aku tompok beranak kat dalam kotak tempat aku simpan pembalut buku tu,so pade hari ini selepas berbelas tahun,ader lah tinggal 3 helai yang dapat diselamatkan dah tu adik aku buat balut kotak mesin kaki mak aku... huhuhu dah tak kisah dah sekarang tapi amazingly sebab si comei syakila ngikut plak pe'el aku yang fans habis mickey mouse (ader lagu tau mickey mouse) ..sambil teringat kelab disney mickey mouse bersama abg naz...kuikuikui

Ni aku senaraikan aper yang aku suker maser umur belas-belas...
1. Kumpulan muzik 4U2C,KOOL
2. Kumpul setem,sampai sekarang ader lagi dan tak beraper aktif dah
3. Kumpul lirik lagu
4. Dengar THR kul 4pagi...layan hindustan sambil bergayut dengan alin
5. Tulis cerpen
6. Tengok Sailormoon
7. Karaoke lagu fauziah latif... yang ni maser sek rendah,sampai skrg hafal lagi
8. Main dengan kucing kesayangan yang dah mati mase aku kat poly tahun 2000

Aduhai dalam tak sedar masa berganti hari,hari berganti bulan,hingga bulan berganti tahun hinggalah tiba disuatu hari MR CAT hantar kad undangan ke tangan aku baru aku tersedar segalanya telah berlau pergi meninggalkan aku....

Payahnya mengubat lara,payah lagi membalut duka....

selamat berbahagia buat semua!!!

No comments: