Sunday, June 12, 2011

TERCALARNYA JIWA...

Assalamualaikum..
Huhuhuhuhu... entry kali ni sepatutnya rangkuman semingggu aktiviti cuti sekolah bersama my three little princess tapi takper arr,criter pasal cuti sekolah aku simpan,peram,rendam dan sewaktu dengannyer sebab windu sgt2 dengan my three little princess walaupun diorang baru jer balik ganu semalam.. huk huk
Entah mengapa dan dimana silapnya,aku raser ni semua dugaan yang maha hebat untuk aku..
Susahnya nak mengutarakan pendapat
sakitnya jiwa bila cakap skit terus ditempelak
terseksanya bila idea di pandang serong
merananya bila apa yang dibuat dipertikaikan..
Kalau korang jadi aku,aper yang korang akan buat?
Benda nih dah lama menjadi darah daging hidup aku namun aku tetap
sabar... sabar...sabar..
dengan harapan Allah buka pintu hati untuk melembutkan buluh yang telah keras
tapi oleh kerana aku nih hanya rebung maka akulah yang harus menjeruk rasa.
So start dari semalam and onwards..aku akan terus keep quite
Rasernyer aku dah lama sedar 
cuma aku jer yang perasan rasa macam diperlukan
walhal tak seperti yang difikirkan.
Sedih????
Tak yah cakaplah raser sedih tu tahap mana
Biarlah semua ini hanya aku seorang yang rasa
agar tiada jiwa lain yang terluka
agar tiada hati lain yang menjeruk rasa
agar sinar mentari berseri semula
walaupun luka dihati terlalu sukar tuk diubati lagi..

No comments: